FAQpl 2017-02-06T17:48:38+00:00

Dbamy o to, aby nasi Klienci nie tracili niepotrzebnie czasu. Właśnie dlatego przygotowaliśmy dla Państwa odpowiedzi na najpopularniejsze pytania.

Ogólne

Odpowiedź:

Flota Cab4U należy do jednego właściciela, co pozwala na bieżąco monitorować standard wykonywanych usług oraz utrzymywać pojazdy w odpowiednim stanie technicznym i  wizualnym. Wszyscy kierowcy władają językiem angielskim, odznaczają się nienagannym wyglądem i wysoką kulturą osobistą. Dbamy o to, aby przejazd zawsze odbywał się w komfortowych warunkach. Cenimy czas naszych Klientów, dlatego priorytetem jest dla nas punktualność.

Odpowiedź:

W przypadku transferów do 8 osób podane ceny dotyczą samochodu, natomiast w przypadku realizowanych wycieczek obowiązują opłaty zgodne z cennikiem podanym na stronie.

Odpowiedź:

Podane na naszej stronie ceny są ustalone z góry i nie ma możliwości ich negocjacji. Negocjacja cen jest możliwa jedynie w przypadku usług konfigurowanych indywidualnie.

Odpowiedź:

Flotę firmy Cab4U stanowią samochody marki Mercedes. Nasi Klienci mają do wyboru następujące modele: C- Klasa, E- Klasa, S- Klasa, Vito, Viano oraz Sprinter. Jeśli chodzi o autokary, to używamy komfortowych pojazdów marki Volvo oraz Setra.

Odpowiedź:

Nasze biuro obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu +48 533 604 704- przez  24h na dobę, 7 dni w tygodniu oraz pod adresem mailowym biuro@cab4u.pl

Odpowiedź:

W przypadku realizacji usług poza terenem Krakowa i Wrocławia niezbędne jest dokonanie przedpłaty w wysokości  50% wartości wybranej usługi.

Odpowiedź:

Podróżujący może zapłacić za usługę bezpośrednio u kierowcy: gotówką, kartą kredytową, bądź też za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Odpowiedź:

W trosce o komfort przejazdu we wszystkich samochodach, którymi dysponuje firma Cab4U, obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.

Odpowiedź:

Wszyscy nasi kierowcy posługują się biegle językiem angielskim.

Odpowiedź:

Wszyscy nasi kierowcy posiadają wszelkie niezbędne uprawnienia do prowadzenia pojazdów na terenie kraju, jak i Europy.

Odpowiedź:

Firma Cab4U zajmuje się przewozem osób na terenie Krakowa oraz Wrocławia. Na ofertę firmy składają się transfery na/z lotniska, z/do hoteli, wycieczki krajoznawcze oraz wynajem samochodów z kierowcą.

Tematy związane z transferami

Odpowiedź:

Tak, koszt usługi uzależniony będzie od trasy przejazdu.

Odpowiedź:

Prosimy o kontakt z dyspozytorem Cab4u pod numerem telefonu +48 533 604 704, w celu ustalenia miejsca odbioru rzeczy pozostawionej w samochodzie.

Odpowiedź:

Prosimy o kontakt z dyspozytorem Cab4u pod numerem telefonu +48 533 604 704.

Odpowiedź:

Nasz kierowca będzie oczekiwał na właściwym peronie dworca. W celu ułatwienia Państwu orientacji, kierowca będzie miał w widocznym miejscu logo firmy Cab4u oraz tabliczkę z Państwa nazwiskiem.

Odpowiedź:

Kierowca będzie oczekiwał na Państwa w lobby hotelu. W celu ułatwienia Państwu orientacji, nasz kierowca będzie miał w widocznym miejscu logo firmy Cab4u oraz tabliczkę z Państwa nazwiskiem.

W awaryjnych sytuacjach zawsze podejmujemy wszelkie kroki, aby pomóc Państwu w miarę naszych możliwości. Prosimy o niezwłoczne poinformowanie dyspozytora Cab4u pod numerem tel +48 533 604 704 bądź też na adres mailowy biuro@cab4u.pl

Odpowiedź:

W awaryjnych sytuacjach zawsze podejmujemy wszelkie kroki, aby pomóc Państwu w miarę naszych możliwości.Prosimy o niezwłoczne poinformowanie dyspozytora Cab4u pod numerem tel +48 533 604 704 bądź też na adres mailowy biuro@cab4u.pl

Odpowiedź:

Dyspozytor Cab4u na bieżąco monitoruje rozkład lotów, co pozwala na realizacje transferów w odpowiednim czasie.

Odpowiedź:

Nasz kierowca będzie oczekiwał w hali przylotów. W celu ułatwienia Państwu orientacji, kierowca będzie miał w widocznym miejscu logo firmy Cab4u oraz tabliczkę z Państwa nazwiskiem.

Odpowiedź:

Odwołanie zleceń jest możliwe na 24h przed ich realizacją.

Odpowiedź:

Istnieje możliwość zmiany zamówienia najpóźniej na 2 godziny przed jego realizacją.

Odpowiedź:

Firma Cab4u realizuje usługi transportu osobowego głównie na lotniskach Kraków Balice oraz Wrocław Starachowice. Istnieje możliwość zamówienia transferu z dowolnego lotniska Polski i Europy po wcześniejszym kontakcie z biurem obsługi Cab4u- numer telefonu to +48 533 604 704.

Odpowiedź:

Transfer lotniskowy to usługa przewozu osób z wyznaczonego miejsca na lotnisko, bądź odbiór Klienta z lotniska i przewiezienie go do punktu docelowego.

Odpowiedź:

Tak, Firma Cab4u dysonuje flotą samochodów typu minivan, bus, czy też autobus, które umożliwiają jednoczesny przejazd nawet kilkudziesięciu osób. W celu dokonania rezerwacji dla większej liczby osób prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta- numer telefonu to +48 533 604 704.

Odpowiedź:

Zaleca się dokonanie rezerwacji z wyprzedzeniem 24h. Na terenie centrum Wrocławia i Krakowa realizacja zlecenia może odbyć się w ciągu 15 minu

Odpowiedź:

W przypadku braku potwierdzenia rezerwacji uprzejmie prosimy o kontakt z biurem obsługi pod numerem telefonu +48 533 604 704.

Odpowiedź:

W przypadku braku potwierdzenia rezerwacji uprzejmie prosimy o kontakt z biurem obsługi pod numerem telefonu +48 533 604 704.

Odpowiedź:

W przypadku większej ilości bagażu (lub też jego ponadstandardowych wymiarów) prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rezerwacji bądź też poinformowanie biura obsługi klienta przed rozpoczęciem realizacji usługi- numer telefonu to +48 533 604 704.

Odpowiedź:

Na wszystkie świadczone przez nas usługi standardowo wystawiamy rachunek lub fakturę VAT.

Odpowiedź:

Nie. Cena za transfer jest stała, bez względu na utrudnienia w ruchu drogowym.

Odpowiedź:

Firma Cab4u realizuje transfery pod dowolnie wybrany adres na terenie Wrocławia i Krakowa.

Odpowiedź:

Tak. Wszystkie transfery są realizowane bez względu na porę dnia.

Wycieczki

Odpowiedź:

Tak. Naszym założeniem jest, aby łączny czas trwania wycieczki (dojazd + zwiedzanie) nie przekroczył 1 dnia. Oczywiście program zwiedzania ułożony jest tak, aby mogli Państwo zobaczyć jak najwięcej atrakcji.

Odpowiedź:

W przypadku wycieczek całodniowych postój na lunch jest bezpłatny.

Odpowiedź:

Tak, w przypadku wycieczek całodniowych przewidziany jest godzinny postój na lunch.

Odpowiedź:

Koszt wycieczki jest stały i obejmuje wszystkie koszty oprócz biletów wstępu oraz opłat dla przewodników.

Odpowiedź:

Tak, w proponowanych przez nas wycieczkach dostępni są przewodnicy mówiący różnymi językami.

Odpowiedź:

Samo zarezerwowanie przez nas usług przewodnika jest bezpłatne. Do kosztu wycieczki należy natomiast doliczyć honorarium dla wynajętego przewodnika.

Odpowiedź:

Tak, kierowca pomoże przy zakupie biletu oraz wskaże miejsce rozpoczęcia zwiedzania z przewodnikiem.

Odpowiedź:

Tak, w przypadku wycieczek indywidualnych oddajemy auto do wyłącznej dyspozycji naszych klientów.

Odpowiedź:

Kierowca będzie oczekiwał na Państwa na parkingu.

Odpowiedź:

Szacowany czas trwania każdej wycieczki podany jest na stronie w zakładce „Wycieczki”.

Odpowiedź:

Cena wycieczki obejmuje koszty transferu, oczekiwania kierowcy oraz opłaty parkingowe i za przejazd autostradą.